fbpx
Close Sidebar

Teennews

06.08.2021

У сучасному законодавстві про освіту йдеться про надання освітніх послуг. Поняття послуги – економічне, маркетингове. І в парадигмі маркетингу надавач послуги має бути клієнтоорієнтованим.

Поки що освітнє законодавство тільки торкнулося економічної, маркетингової мови й ще не фіксує набувачів послуги як клієнтів, але оскільки поняття послуги – економічне й маркетингове, там, де йдеться про послугу, ідеться і про маркетинг, і в цьому контексті розмова про послугу – це також і про те, що є не тільки послуга, але й той, хто її набуває.

Це не про «загравання» з клієнтом чи підрабузництво. А про усвідомлення набувача послуги як особи, очікування якої надавач послуги має задовольнити. Якісна послуга – та, яка задовольняє надочікування набувачів.

Неусвідомлення цього зараз часто призводить до зловживань службовим становищем в інституціях охорони здоров’я чи освітніх, засад яких раніше в нашому досвіді ніколи не торкалася маркетингова теорія. Нерідко співробітники державних чи комунальних закладів не усвідомлюють себе надавачами послуги, а свою аудиторію – її набувачами. 

Утім, розмова про надання послуг – про те, що їх надавач робить щось, що потрібно набувачеві, що якось вирішує його задачі чи сприяє цьому. У цій парадигмі стає значущим не тільки процес і навіть не результат надання послуги, а якісна зміна, яка є очікуваною і має відбутися з набувачем чи його справою.

У маркетингу та в медіа, де інформація є певним «продуктом», який надається споживачеві, ми сприймаємо продукт чи послугу не як те, що має задовільняти нас, а як те, що має задовільняти нашу аудиторію.

З цієї точки зору ми можемо подивитися і на інструменти, які застосовуємо для розповсюдження інформації закладів освіти. Вона має задовільняти, насамперед, не нас, а нашу аудиторію.

Сайт є одним з інструментів для розповсюдження інформації для певної аудиторії. Тож і у маркетинговій, і у медійній парадигмах інформація, яка розповсюджується за допомогою цього інструменту, має задовільняти потреби аудиторії. Майже всі сайти, які існують в інтернеті, створюються заради цього.

Які потреби і якої аудиторії задовільняє шкільний сайт? Про це поговоримо в наступних постах.

Що ви думаєте про клієнтоорієнтованість цього інструменту – шкільного сайту? Розкажіть у коментарях!

Шановні вчителі! Сайт TeenCorr оголошує про запуск медійного спецпроєкту «Учитель-блогер», у якому наші редактори розбиратимуть приклади постів та блогів і розповідатимуть про особливості ведення блогів про школу та навчання, про написання публіцистичних текстів. Слідкуйте за оновленнями тут та за появою посилання на спецпроєкт! «Учитель-блогер» є безкоштовним проєктом, проте ви можете, за бажанням, робити донейшн через сайт, PayPal чи Патрон – це підтримає нас у створенні нових проєктів та розвитку тих, що вже працюють. Долучайтеся!

Become a Patron!

Підтримати сайт

Підписуйся на TeenCorr-листи

Чекаємо на вас у фейсбук, в інстаграм та на каналі телеграм.

«Учитель-блогер»


Прочитати ще
Підтримати сайт / Support:

Ти можеш матеріально підтримати сайт – зробити довільний донейшн через Paypal. Щиро дякуємо, що ти цінуєш нашу працю й допомагаєш оплачувати витрати з утримування сайту! Тоді ми матимемо змогу заохочувати до співробітництва нових цікавих авторів і технічно розвивати портал. Щоб здійснити підтримку та зробити переказ, натисни кнопку Donate.

We will be able to encourage new interesting authors to collaborate and technically develop the portal. We sincerely thank you friends for appreciating our work and helping us pay for the costs of maintaining the site. You can Paypal.

Увійти / Login
[ultimatemember form_id="4322"]
Підпишися на щотижневий дайджест!
Долучайся до нас у всіх соцмережах і проєктах:
PayPal:
Підтримай роботу журналістів сайту!

© 2010-2021, ContentLab. Усі права захищені. Використання будь-яких матеріалів, що розміщені на сайті TEENСORR, дозволяється за умови посилання на teencorr.com.ua. Для інтернет-видань є обов'язковим пряме відкрите для пошукових систем гіперпосилання на http://teencorr.com.ua. Посилання має бути розміщене в незалежності від повного або часткового використання матеріалів. Гіперпосилання (для інтернет-видань) – має бути розміщене в підзаголовку чи в першому абзаці матеріалу.

Перейти к верхней панели