fbpx
Close Sidebar
functional photo
Куратор дитячих програм та головний мистецтвознавець Музею кіно Марина Скирда запрошує дітей на два авторських курси – «Стратегії візуального мислення» і «Абетка кіномистецтва».
Для дітей 6-8 років. «Стратегії візуального мислення»

Перевірено, що в музеї людина проводить перед картиною в середньому 7 секунд. Кінофільм дивиться рівно стільки, скільки він триває. Але чи достатньо цього, щоб збагнути деталі, художню мову й ефект твору?

На кожному занятті програми «Стратегії візуального мислення» учні зосереджуватимуться лише на трьох творах мистецтва. Неквапливо розмірковуватимуть над ними, шукатимуть слова, щоб описати свої враження і поділитися ними з іншими. Це напружена інтелектуальна робота – і, водночас, цікава гра. Коли вона закінчиться, образи надовго залишаться в пам’яті.

Власне «стратегії» полягають ось у чому: спочатку ставимо запитання, потім шукаємо відповідь, намагаємося обґрунтувати думку, виходячи з побаченого, дослухаємося до міркувань інших, стикаємося з безліччю нових запитань і можливих інтерпретацій… Що більш талановитий твір, то більше простору для сприйняття і більше культурних кодів в ньому заховано.

У Музеї кіно Довженко-Центру вдалася до експерименту – поєднали споглядання картин з переглядом фрагментів кіно. Так оприявнилася споріднена природа мистецтв, які називаються візуальними. Зображення, виконані пензлем або кінокамерою, підпорядковані загальним естетичним законам.

Програма народилася в Америці, у музеї сучасного мистецтва МоМА. Її автори – мистецтвознавець Філіп Єнавайн і психолог Абігайль Хаузен. Вони поєднали практичний досвід з науковою теорією і виробили стратегії – певні правила і алгоритми, які людина застосовує, щоб розуміти твори візуального мистецтва. 

Так унаочнилася споріднена природа мистецтв, які називаються візуальними. Зображення, виконані пензлем або кінокамерою, підпорядковуються загальним естетичним законам. 

На заняттях програми діти будуть:

  • розглядати твори класичного мистецтва – фрагменти фільмів, картини, скульптури, графічні аркуші, художні фото, добірка яких охоплює усі часи і народи
  • протягом однієї години зосереджуватись на трьох образах, щоб мати час подумати і насолодитися
  • відповідати на нескладні запитання, які запускають процес дослідження творів
  • народжувати і «одягати» у слова свої ідеї стосовно побачених творів
  • намагатися обґрунтовувати власні думки і переконувати інших у слушності своїх спостережень
  • чемно і з повагою приймати інші міркування

На заняттях програми ми діти не будуть:

  • нехтувати власними інтуїтивними здогадками чи життєвим досвідом (вас здивує, але у дітей все це є!)
  • навмисно зосереджуватись на іменах, назвах і датах – адже нам важливіше запам’ятати візуальні образи і пережиті у зв’язку з ними почуття
  • одержувати оцінки за правильну відповідь – тому що, коли йдеться про мистецтво, не буває «правильних» і «неправильних» емоцій і кожна людина накопичує власний унікальний досвід
  • порівнювати дітей між собою – тому що кожне окреме міркування і спостереження є внеском у спільну роботу, стає досягненням усієї групи в цілому.
Для дітей 9-11 років. «Абетка кіномистецтва»

Коли ми дивимося кіно, ми забуваємо про все. Навіть про те, що перед нами на екрані – лише гра світла і тіні, магія, ілюзія. І навряд чи замислюємося, що для створення цієї ілюзії потрібна ціла фабрика або кіностудія, де до роботи залучені люди понад 200 професій.

Кіно в матеріальному вимірі – це тисячі кілометрів плівки, які дбайливо зберігаються у Фільмофонді Довженко-Центру. Саме з екскурсії колишньою кінокопіювальною фабрикою розпочнеться знайомство.

Діти дізнаються, коли народилося кіно і скільки йому років, як кіно пройшло шлях від чорно-білого німого до кольорового звукового. Далі зосередяться на тому, чим цікаві різні види кіно – художнє, документальне, науково-популярне, мультиплікаційне. А також спробують відчути, який настрій навіюють фільми у різних жанрах кіно. На завершення поміркують про особливу мову кіномистецтва.

Кіно неможливе без картинки. Отже, тут діють закони живопису, які стосуються композиції, світла і тіні, кольору, фактури. Але на відміну від живопису картинка в кіно рухається, розвивається у часі.

По суті кіно – це тисячі картинок-кадрів, ланцюжки яких поєднуються у єдине просторове і часове ціле. І відбувається це за допомогою монтажу. Саме монтаж робить кіно не просто набором окремих зображень, а справжнім мистецтвом.

Програма «Абетки кіномистецтва»:

 Знайомство з Довженко-Центром. Про кінокопіювальну фабрику і технічні процеси в кіно

Історія кіно. Від чорно-білого німого до кольорового звукового

Види кіно. Ігрове / Художнє. Жанри кіно. Історична драма, мелодрама, комедія

Жанри кіно. Пригоди, фантастика

Жанри кіно. Трилер, мюзикл

Види кіно. Неігрове / Документальне

Види кіно. Мультиплікація / Анімація

Мова кіномистецтва. План, ракурс, масштаб, темп і ритм, світло і тінь, колір, звук і музика

Мова кіномистецтва. Комбіновані зйомки, кінотрюки, монтаж

Заняття платні. 

За інф. Довженко-Центру

ukrradio_unpress

Вихованці гуртків «Радіожурналіст», «Основи журналістики», «Репортери» ІТА ЮН-ПРЕС і гуртка «Радіотеатр. Медіапродакшн», що працює в київській ЗСШ № 219, побували на екскурсії на Українському радіо, відвідали ефірний блок і музей. Ексурсію для школярів провів заслужений журналіст Анатолій Табаченко, перший керівник УР. Журналіст розповів гуртківцям багато цікавого про історію Українського радіо.

ukrradio

Майбутні журналісти на ексурсії на Українському радіо. Фото: прес-служба Інформаційно-творче агентство «ЮН-ПРЕС»

Нагадаємо, 9 грудня в агентстві «Юн-прес» стартувала «Прес-весна на Дніпрових схилах»-2021 – ХІХ-й Міжнародний фестиваль-конкурс дитячо-юнацької журналістики. Заходи відбулися онлайн та у залі бібліотеки Київського Палацу дітей та юнацтва. Педагоги ІТА ЮН-ПРЕС проанонсували тему цієї «Прес-весни»: «Медакод моєї країни, світу». Також викладачі представили пізнавальну аналітику з досвіду минулорічного фесту та поділилися порадами, як уникнути традиційних помилок при підготовці до нового конкурсу. Представники агентстві «Юн-прес» пообіцяли, що цьогорічний фестиваль подарує приємні професійні зустрічі з медійниками інших країн, які поділяться досвідом роботи з інформаційними джерелами за кордоном. Усі, хто хоче взяти участь у конкурсі «Прес-весни», вже можуть надсилати до агентства «Юн-прес» свої творчі роботи.

Фото: прес-служба Інформаційно-творче агентство «ЮН-ПРЕС»

15 травня розпочнеться фестиваль дитячо-юнацької журналістики «Прес-весна на Дніпрових схилах» || Онлайн

«Декоративний розмай»: стали відомі імена переможців творчого конкурсу на Житомирщині

87 конкурсних робіт у 5-ти номінаціях: декоративний розпис та народний живопис, гончарство, художня кераміка, ліплення, бісероплетіння та штучні квіти, картини, дерева, прикраси з бісеру, об’ємні та площинні вироби з глини, тіста, пластиліну, декоративний розпис на дереві, склі, тканині – стільки різноманітних робіт представили на початку листопада на виставці-конкурсі «Декоративний розмай» діти Житомирщини. На цій обласній виставці декоративно-ужиткового мистецтва, яка відбувалася з 4 по 6 листопада, автори продемонстрували свої твори всім, хто зміг подивитися експозиції, незважаючи на карантинні обмеження. Співробітники Обласного Центру дитячої та юнацької творчості Житомирської облради провели конкурс дистанційно.

Найвищі бали від журі отримали роботи Анни Борковської та Ангеліни Федорчук із Житомирського міського центру науково-технічної творчості учнівської молоді, Анни Павлової з гуртка Баранівського будинку дитячої творчості, Івана Грушевського, учня 8 класу Квітневої ЗОШ Квітневої об’єднаної територіальної громади, Софії Власюк, учениці 2 класу Липниківської ЗОШ Лугинського району.

88 учасників представили свої роботи на обласній виставці-конкурсі «Осінні фантазії». Діти створили й продемонстрували публіці настінні панно, картини, просторову лісову скульптуру, об’ємні композиції, виготовлені з листя, квітів, плодів дерев, соломи та лози.

У номінації «Художня обробка деревини» переможцем став Вадим Грабар, вихованець Коростишівського Будинку дитячої творчості. Найкращий виріб з соломки та лози створила Зоряна Пшеничнюк, вихованка Житомирського міського центру науково-технічної творчості учнівської молоді. Лідерство в номінації «Ікебана та просторові композиції» отримала Діана Манько, учениця 5 класу Бовсунівського навчально-виховного комплексу Лугинського району. Переможницею в номінації «Ошибана та колажі з природного матеріалу» стала Сніжана Осіпчук, вихованка Житомирського міського центру науково-технічної творчості учнівської молоді.

За інф.: Житомирська ОДА

Фото обкладинки: просимо авторів надіслати свої імена в TeenCorr

Більше фото з виставки дивися в insta TeenCorr

Якщо тобі сподобався контент, ти можеш підтримати роботу сайту тут.

Donate PayPal

Долучайся до нас у всіх соцмережах і проєктах!

Зареєструватися на сайті, щоб писати в блог та отримувати дайджест

«Розквітає творчість як калина» || Творча зустріч у Тетянин день у київській бібліотеці імені Корнія Чуковського

functional photo

21 липня українські письменники-шістдесятники зустрілися в Національній бібліотеці України імені Ярослава Мудрого – згадували свого колегу, відомого педагога й правозахисника-дисидента Михайла Гориня. Михайло Слабошпицький, Дмитро Павличко, Богдан Горинь та інші розповіли про формування свого публіцистичного та суспільно-політичного досвіду та загалом про процеси українського визвольного руху, свідками яких вони стали в ХХ столітті. Захід до 90-річчя від дня народження пана Михайла – круглий стіл «Здобутки і перспективи» – організували співробітники бібліотеки, Музею шістдесятництва і Українського товариства політв’язнів та репресованих.  

Скільки б російські чиновники не намагалися представити ситуацію з набуттям українцями державності так, ніби тут вся справа – саме в Біловезькій угоді, їхня пропаганда не може перекреслити процес українського визвольного руху, який тривав століттями. Навряд чи Біловезька угода мала б сенс у 1991 році, якби до цього, протягом усього ХХ століття, до українського державотворення не долучалася б українська інтелігенція, постраждала в справі СВУ, а потім – шістдесятники, рухівці, дисиденти, численні українські політв’язні російських таборів.

Усі ці люди – численні імена з підручників української літератури ХХ століття, які ввійшли в історію під тегом #шістдесятники – творили сучасну українську культуру. Від елементарного культурного щабля – вихованості – в сільських, обласних школах до видатних літературних і соціально-політичних проєктів, які знайомили світ із сучасними українцями, ставили українське світосприйняття на рівні найрозвинутіших культур світу.     

Михайло Горинь долучився до цього дуже масштабно: він був психологом, педагогом, інтелектуалом, ученим, публіцистом, автором книг «Запалити свічу у пітьмі», «Листи з-за грат», «Вибране»; політичним діячем, одним із лідерів українського національно-визвольного руху 60-90-х років, політв’язнем радянських тюрем і концтаборів (1965-71, 1981-87), членом Української Гельсінської групи, співзасновником і головою секретаріату Народного руху України (1989), народним депутатом Верховної Ради України. 

functional photo

Михайло Слабошпицький, Дмитро Павличко, Богдан Горинь згадують шістдесятника Михайла Гориня

Один з тих людей «з шістдесятих», якому судилося «сісти» за свої ідеї, переконання, роботу над культурним і соціально-політичним розвитком, а потім, після звільнення, багато працювати над утвердженням українського державницького руху, над формуванням культурних, соціальних і політичних засад української незалежності. 

Деяким його колегам, друзям, співув’язненим, відомим письменникам і діячам-шістдесятникам зараз – під 90 років. Проте на зустріч пам’яті Михайла Гориня всі вони прийшли, не зважаючи ані на вік, ані на дощову погоду. Усім, хто зібрався в бібліотеці, знамениті українські шістдесятники розповіли про книжки пана Михайла, про його суспільну діяльність і про перебіг його ув’язнень за послідовне «просування» ідей української державності. Михайло Горинь відсидів у 70-х та 80-х, щоб уже на початку 90-х українці здобули свою незалежну державу. Педагог навчив своїм прикладом, «відповів» за свої переконання – і завдяки цьому наразі всі українці можуть безперешкодно розвивати національний державницький процес, свій соціум, мову, культуру, інтелект і, зокрема, свою, українську, педагогіку у власній країні. 

Друзі пана Михайла на зустрічі пригадали один з важливих моментів його діяльності. 21 січня 1990 року Михайло Горинь став ініціатором і співорганізатором одного з наймасштабніших у світовій історії «живого ланцюга», що з’єднав Івано-Франківськ – Стрий – Львів – Тернопіль – Рівне – Житомир – Київ. Якби тоді були соціальні мережі, інформацію про перебіг цієї акції репостили б усі українці. 

Відомі публіцисти-шістдесятники розповіли, як формувалися передумови розформування СРСР і початку функціонування України як самостійної незалежної держави. Адже ці представники української інтелігенції були й свідками, і учасниками цих процесів у 60-х – 90-х роках. І наразі можуть сказати про ціну незалежності для кожного українця, який зараз живе у своїй суверенній державі. Про те, чому взагалі так важливо мати свою державу і в ній бути незалежними й самостійними, як би комусь десь це не подобалося б. Шістдесятники в своїй молодості та в зрілі роки боролися за те, щоб побачити Україну незалежною, і дожили до цих часів. У бібліотеці вони перегортають сторінки книжок і згадують, як переживали свої політичні ув’язнення за ідею звільнення країни. Позіхаючи, вони кажуть, що їхній час спливає, а свою справу вони виконали. 

Зовні, по Хрещатику, несуться рендж ровери, столиця забудовується й оновлюється, українці хазяйнують і думають, як їм жити краще в своєму домі. У своїй хаті своя правда і сила і воля. Хтось після круглого столу розвезе по домівках знаних публіцистів. Там вони, за звичкою, продовжать працювати над книжками, спогадами та перекладами. А ти колись прочитаєш і дізнаєшся багато нового.   

Фото: TeenCorr

Якщо тобі сподобався контент, ти можеш підтримати роботу сайту тут.

Donate PayPal

Долучайся до нас у всіх соцмережах і проєктах

functional foto

15 травня стартують активності 18-го Міжнародного фестивалю-конкурсу дитячо-юнацької журналістики «Прес-весна на Дніпрових схилах». Цьогоріч фестиваль та урочиста церемонія нагородження відбудуться в онлайн-форматі. Фест триватиме до 17 травня. Фестивальні заходи також будуть приурочені святкуванню 30-ліття незмінного організатора «Прес-весни» – Інформаційно-творчого агентства «ЮН-ПРЕС».

Конкурсна тема цього року — «2020: моя країна в смартфоні». Ця тема відповідає державній стратегії, зорієнтованої на діджиталізацію. Діти голосуванням обрали цю тему як дуже актуальну наразі. Понад 300 учасників з 16 регіонів України та 7 країн світу зможуть конкурувати в 10 номінаціях у розкритті ідеї, дослідження, спостереження, у проектній діяльності на цю тему. Організатори конкурсу запропонували конкурсантам перелік підтем, за якими можна створити журналістський твір. Номінації, у яких можна буде презентувати свою роботу: «Фоторепортаж» «Відеоробота» «Нові Медіа» «Радіоробота» «Традиції та новаторство» «Літературний твір» «Медіапроєкт» «Газета» «Голос Покоління Z». 

15 травня відбудеться урочисте онлайн-відкриття Фесту «Прес-весна»: запалюємо на відстані!». Першого фестивального дня також можна буде відвідати онлайн-презентацію номінацій і журі Конкурсу ― «Знайомтесь, високий рівень!» та подивитися кіноретроспективу «Прес-весна на Дніпрових схилах: повноліття». Цього ж дня відбудуться активності онлайн-редакції «ІнфоМанія» ― «ЮН-ПРЕС ювілейний!».

16 травня учасників та глядачів запрошують до творчих віталень ― на майстер-класи-онлайн від членів журі, партнерів та медіатренерів, а також корисні лайфхаки від медіаекспертів. Потім відбудуться віртуальні екскурсії «Київ ― європейська столиця».

17 травня учасники фесту візьмуть участь в урочистій онлайн-церемонії нагородження «ВІВАТ, переможцям!». Переможці отримають дипломи в елекронному форматі. Кубки та призи розішлють власникам. Можна буде подивитися медіакейс проєктів ІТА «ЮН-ПРЕС»: представляємо кращі практики».

Андрій Дмитрук, голова журі в номінації «Відеоробота», письменник, сценарист, ведучий протягом 25-ти років програм на Першому Національному каналі України, звернувся до учасників цьогорічного фестивалю-конкурсу із закликом бути оригінальними та кинути спроби когось копіювати або наслідувати: «Уявіть себе першим журналістом на планеті Земля… Нас цікавить тільки ваш погляд, ваше особисте відчуття…».

Також свій меседж для учасників цьогорічної «Прес-весни» із США передала Оксана Кучерова, креативна продюсерка проєкту «Міняю жінку» («1+1»).

До привітань із 30-річним ювілеєм ІТА «ЮН-ПРЕС» КПДЮ приєдналася Олександра Горчинська – випускниця 2008 року, яка працює журналісткою. Її першим бойовим хрещенням була стаття в газеті «Молодь України». 

Привітання від журналістів продовжують надходити до агентства, слідкувати за їхньою появою ти можеш на сторінці в соцмережі.

Нагадаємо, фестиваль «Прес-весна на Дніпрових схилах» організований Київським Палацом дітей та юнацтва, Департаментом освіти і науки Київської міської державної адміністрації за підтримки Міністерства освіти і науки України. Співорганізатори – Національна спілка журналістів України, Державний комітет телебачення та радіомовлення України, Академія української преси, Національна спілка письменників України.

Нагадаємо також, на початку травня агентство «ЮН-ПРЕС» взяло участь у вшануваннях та челенджах до Дня Перемоги. Викладачі та учні КПДЮ поклали квіти до Вічного вогню.

Також на початку травня в Інформаційно-творчому агентстві «ЮН-ПРЕС» відбулася віртуальна екскурсія на радіо, яку провела педагог агентства Юлія Скоробогач, викладачка дисципліни «Радіожурналістика».

За інф. ІТА «ЮН-ПРЕС»

Фото обкладинки: ІТА «ЮН-ПРЕС»

Стартує «Прес-весна на Дніпрових схилах» || Київський Палац дітей та юнацтва

functional photo

30 січня у київській бібліотеці імені Корнія Чуковського учні 4-Б класу київської СЗШ №3 відсвяткували 90-річчя Всеволода Нестайка, класика сучасної української дитячої літератури, автора знаменитої трилогії «Тореадори з Васюківки». Діти святкували, читаючи відомий твір письменника «Таємний агент Порча і козак Морозенко».

Під час читань школярі дізналися багато цікавих фактів про Нестайка. Зокрема, що він навчався в київській школі №63 на Нивках. Ще учасники свята подивилися уривок фільму «Тореадори з Васюківки».

Відвідувачі свята є постійними читачами бібліотеки. Тому змогли вибрати для читання один із творів Всеволода Нестайка. Читати книжку, яку обрав, кожен зможе вдома.

Фото: Спеціалізована школа 3 м.Києва з поглибленим вивченням ІТ

«Розквітає творчість як калина» || Творча зустріч у Тетянин день у київській бібліотеці імені Корнія Чуковського

У Києві привітали лауреатів конкурсу плаката «Я – Україна!» || Національна бібліотека України імені Ярослава Мудрого

 

 

 

functional foto

27 січня у київській бібліотеці імені Корнія Чуковського до Тетяниного дня відбулася зустріч «Розквітає творчість як калина». У ній узяли участь учні київської СЗШ №3 Подільського району.

Діти поспілкувалися з бібліотекарками Оленою Довгалюк та Ольгою Соломонюк, поетесою Тетяною Петровською, журналісткою Тетяною Кондратенко, письменником Василем Василашко і письменницею Надією Кир’ян.

Ольга Соломонюк розповіла дітям про значення творчості в житті кожної людини. Тетяна Петровська, учителька-методистка, відмінниця освіти України, лауреатка літературних премій, прочитала авторські вірші та розповіла про профорієнтаційні проекти для наймолодших школярів. Тетяна Кондратенко, видавчиня дитячої ігрової газети для саморозвитку дітей «Я сам(а)», провела веселі ігри під назвою «Подаруй усмішку сонечка». Василь Василашко, заслужений журналіст України, лауреат літературної премії імені Лесі Українки та журналістка Надія Кир’ян, лауреатка літературної премії імені Олени Пчілки, привітали дітей із Днем Тетяни читанням українських поезій.

Фото: фейсбук-сторінка Наталії Муранової

dytochok-bagato

Упорядниця Олександра Сауляк випустила в світ антологію «Діточок багато», яку вже можна знайти в книжкових крамницях. Це збірка студентських творів 1996—2018 року: казки, літературні містифікації, етюди, оповідання, драми та вірші. Всі вони написані на курсі «Основи літературної творчості» Сергія Іванюка в Києво-Могилянській академії. Книжка присвячена пам’яті викладача і є логічним продовженням його праці: надихати людей писати.

Деякі з авторів, які увійшли в антологію, вже видали свої книжки. Проте з нової антології можна дізнатися, що пишуть ті, хто вже закінчив університет або ще навіть не став студентом. У коментарях, що супроводжують тексти, голос Іванюка звучить настановою для учнів і зараз.

dytochok-bagato

Нагадаємо, Сергій Іванюк, перший ректор університету, викладач, письменник і літературний критик, читав курс «Основи літературної творчості» в Києво-Могилянській академії понад 20 років. 

 

dityacha-ukrzaliznytsya

6 жовтня урочистими заходами та екскурсією для маленьких пасажирів завершився 66-й сезон роботи Київської дитячої залізниці в Сирецькому парку столиці. Цього дня за сприяння одного з благодійних фондів Київську дитячу залізницю відвідали 65 діток з ДЦП.

Діти оглянули унікальний вокзал Київської дитячої залізниці – першу в світі міні-копію діючого Центрального залізничного вокзалу в Києві. Крім того, діти відвідали новий  сучасний музей історії Південно-Західної залізниці, здійснили подорож Сирецьким парком у затишних вагончиках поїзда Київської дитячої залізниці, який обслуговують юні залізничники під наглядом інструкторів.

dityacha-ukrzaliznytsya

На фото: діти на Дитячій залізниці в минулі сезони

Під час поїздки діти почули розповідь про історію та сьогодення Київської дитячої залізниці. Поїзд зробив зупинку на станції «Залізнична», де діти ознайомилися з роботою чергового по станції, відвідали кабінет чергового по станції, оглянули інфраструктуру дитячої залізниці. Ще діти відвідали аудиторії, де навчаються юні залізничники.

На заході відбулася презентація нового вантажного вагона-платформи, який буде використовуватися у навчальних та господарських цілях. Ще діти відвідали локомотивне депо, де побачили унікальний паровоз 1932-го року, який 66 років тому відкрив рух поїздів на Київській дитячій залізниці.

У цьому сезоні Київська дитяча залізниця перевезла понад 80 тис. пасажирів, у тому числі понад 1,5 тис. дітей – вихованців дитячих будинків, інтернатів, а також дітей з інвалідністю.

dityacha-ukrzaliznytsya

На фото: пасажири Дитячої залізниці в минулі сезони

Також завершили сезон пасажирських перевезень дитячі магістралі регіональної філії «Львівська залізниця». Загалом у цьому році послугами Львівської, Рівненської, Луцької та Ужгородської дитячих залізниць скористалося понад 72,5 тис. пасажирів, із них 36 тис. юних та понад 36,5 тис. дорослих шанувальників малих магістралей.

Львівською дитячою залізницею цього року подорожували 31,6 тис. пасажирів. А юні залізничники упродовж виробничої практики не лише закріплювали теоретичні знання, дбаючи про комфорт та безпеку залізничних подорожей, а й брали участь у багатьох розважально-пізнавальних заходах – конкурсах, вікторинах, побували на екскурсіях, організовували для відвідувачів та урочисто відзначили державні свята.

Крім того, цьогоріч на дитячих магістралях регіональної філії «Львівська залізниця» порівняно з минулим роком побільшало заявок на групові перевезення. Упродовж сезону перевезень дитячі залізниці у Львові, Рівному, Луцьку та Ужгороді виконали понад 120 таких замовлень. Загалом у складі організованих груп малими магістралями Львівської залізниці мандрувало понад 3,2 тис. дітей.

За інф. Укрзалізниці

День Знань на Київській дитячій залізниці || 1 вересня, Сирецький парк

Приходь на відкриття! || 1 червня оновлена Київська дитяча залізниця відкриє 66-й сезон

misto-profesiy

Минулої суботи, 5 жовтня, у столиці, у парку ім. Т.Г. Шевченка відбувся захід Шостого сезону українського соціального профорієнтаційного проекту «Місто професій». Протягом дня діти та підлітки дізнавалися про різні професії та долучалися до роботи зі спеціальним обладнанням та екіпіровкою різноманітних служб. 

У парку можна було «долучитися» та дізнатися більше про роботу сільгосппрацівників, рятівної служби, спеціалістів медичної лабораторії, представників інших професій. На заході були представлені професії: будівельник, рятувальник, пожежник, кінолог, вибухотехнік, поліцейський, лікар, соціальний працівник, криміналіст, перукар, агроном, ветлікар, діджей, автослюсар, продавець, банкір, кухар, актор, модель, кравчиня тощо. За даними організаторів, акцент цьогорічного «Міста професій» – спеціальності, що пов’язані з технологіями та наукою. 

misto-profesiy

У «Місті професій» діти могли поміряти справжню поліцейську екіпіровку. Фото: «Тінкор»

У парку, на вході, дитина від 3 років чи підліток до 18 років отримували паспорт. У кожному з професійних пунктів вони могли «улаштуватися на роботу» й спробувати в ігровій формі застосувати певні «професійні навички». Наприклад, рятівники показували, як «урятувати» потерпілого пупса, пожежники давали поміряти спеціальну екіпіровку та «загасити» пожежу зі шлангів, поліцейські «відділи на поталу» свої велосипеди та авто – діти могли залізти в них, увімкнути сирени, надягти поліцейскі каски, захисні жилети тощо. У ігровому «паспорті»-«трудовій книжці» представник професії робив помітку, що дитина «опанувала» професію. «Працівники» отримували «заробітню платню», яку могли витратити в крамниці солодощів та подарунків у парку.

misto-profesiy

Як роблять фоторобот, діти та підлітки дізнавалися у «Місті професій». Фото: «Тінкор»

Батьки також мали можливість поспілкуватися з представниками компаній та організацій та зробити сімейні фото на брендволі «Міста професій». Захід став цікавою розвагою не тільки для дітей та підлітків, але й для їх татусів: вони радо брали участь у презентаціях силових навичок від різних держслужб, спілкувалися з охоронцями, рятувальниками, поліцейськими, медиками. 

misto-profesiy

У «Місті професій» батьки разом із дітьми могли засвоїти спеціальні навички. Фото: «Тінкор»

Більше фото можна подивитися в альбомі на сторінці Тінкору у фейсбуці. 

pres-vesna-na-dniprovah-shilah

Завтра, у п’ятницю 17 травня, у Києві розпочнеться XVІІ Міжнародний фестиваль-конкурс дитячо-юнацької журналістики «Прес-весна на Дніпрових схилах». Цього року фест відбуватиметься напередодні 85-річного ювілею Київського Палацу дітей та юнацтва.

Фестиваль триватиме до 19 травня. Київ та Київський Палац дітей та юнацтва вітатимуть юних журналістів, фотографів, блогерів, телевізійників, майстрів мікрофону й телекамери на «Прес-весні», цьогорічна тема якої – «Брендинг моєї країни, брендинг моєї родини».

На XVІІ Міжнародний фестиваль-конкурс завітають близько 300 учасників із 7 країн світу: Білорусі, Польщі, Франції, Нідерландів, Чехії, Словаччини, Словенії та з 17 областей України. Серед учасників фестивалю більше 40 дітей з Луганської й Донецької областей. Також у заходах Фесту візьмуть участь понад 500 киян – учасників і переможців міських форумів, прес-боїв, фото-фристайлів, літературних та журналістських конкурсів. 

Номінації фестивалю-конкурсу, у яких визначатимуть переможців цього року: «Журналістська робота»; «Літературний твір»; «Фоторепортаж»; «Відео-робота»; «Медіа-проект»; «Інтернет-журналістика та ІТ-проект»; «Газета»; «Радіо-робота»; «Покоління Z»; «Традиції та новаторство». До Оргкомітету Фестивалю надійшло близько 1000 робіт у цих 10 номінаціях.

Творчі роботи юних медійників оцінювало професійне журі – журналісти-практики провідних засобів масових комунікацій України, науковці та практики столичних вишів. Однією з особливостей Фестивалю є номінація «Голос покоління Z», де юні учасники оцінюють роботи дорослих журналістів-професіоналів, які пишуть про молодь і для молоді.

Урочиста церемонія нагородження переможців цьогорічного Міжнародного фестивалю-конкурсу дитячо-юнацької журналістики «Прес-весна на Дніпрових схилах» у перший день заходу відбудеться в Pochayna Event Hall. Цьогоріч уперше в цій локації організатори фестивалю зустрінуть журналістську спільноту з 17 регіонів України та закордону.

Цього ж дня учасники Фестивалю-конкурсу візьмуть участь у воркшопах, зустрічах, майстер-класах за номінаціями. Гості матимуть змогу спостерігати роботу OnLINE-редакції, долучитися до дозвілля під час вечірки «Open Air», де презентуватимуть себе міжнародні делегації – учасники фесту.

Також переможців очікує цікава екскурсія «Вечірній Київ у Дні Європи». Наприкінці першого дня традиційно розпочне свою роботу нічна редакція «ІнфоМанія», започаткована Інформаційно-творчим агентством «ЮН-ПРЕС» КПДЮ. Робота цієї редакції триватиме впродовж усіх трьох днів фесту.

Програма другого фестивального дня розпочнеться з неймовірної екскурсії до «Парку Київська Русь», Центру культури та історії Стародавньої Русі. Учасники долучаться до брифінгу «Древній Київ. Подорожуй у часі!», а також здійснять квест-вояж «Від Дитинця до європейської столиці!».

У цей день відбудуться жваві дискусії, які триватимуть під час воркшопів та майстер-класів. У них візьмуть участь науковці, викладачі профільних вишів, журналісти-професіонали, фахівці Національної спілки журналістів України, Академії Української преси, Державного комітету телебачення та радіомовлення тощо. 

У третій, завершальний день фестивалю, учасники зможуть побувати на ярмарку медіа-ідей «Вільна преса – вільна країна», на презентації Бліц-досвіду керівників делегацій, познайомитися зі збірками, інноваційно-методичними роботами в галузі медіаосвіти та журналістики.

Зокрема, відбудуться такі цікаві майстер-класи: «Медіаосвіта і медіаграмотність: інтегровані практики»; «ЖурХак: лайфхаки для роботи з інформацією»; «Економічна журналістика: медіатериторія відповідальності за державу», які запропонують відомі фахівці, спікери заходу: Надія Іллюк, завідувачка відділу ІТА «ЮН-ПРЕС» КПДЮ, кандидатка наук із соціальних комунікацій, Віталій Голубєв, секретар НСЖУ, викладач Національного університету «Острозька академія», Наталія Зикун, заслужена журналістка України, завідувачка кафедри української словесності та культури Національного університету ДПС України, Оксана Волошенюк, менеджер медіаосвітніх програм Академії української преси та інші.

Ювілей Палацу дітей та юнацтва, який настане незабаром, розпочнуть святкувати вже на «Прес-весні»: під час заходу відбудеться квест «Палац над Дніпром – центр фестивального Всесвіту», який занурить учасників та гостей в історико-культурне життя Київського Палацу дітей та юнацтва – позашкільного закладу освіти, столичного осередку творчої і талановитої молоді.

Організаторами та співорганізаторами фестивалю є Міністерство освіти та науки України, Департамент освіти і науки КМДА, Київський Палац дітей та юнацтва, Національна спілка журналістів України, Національна спілка письменників України, Академія Української преси, Національна Спілка журналістів України; Державний комітет телебачення та радіомовлення; Київський молодіжний центр; Всеукраїнське товариство «Просвіта» імені Тараса Шевченка.

За інф. «ЮН-ПРЕС» КПДЮ

Фото: «ЮН-ПРЕС»

Якщо цікавишся вивченням журналістики, долучайся у фейсбуці чи інстаграмі до інформаційних проектів: 

«Уроки журналістики»

«Journalismua»

«Теорія журналістики. Анатолій Захарович Москаленко»

У Києві відбувся XVI Міжнародний фестиваль-конкурс дитячо-юнацької журналістики «Прес-весна на Дніпрових схилах»

parnovskiy

parnovskiy-1У четвер, 28 лютого, у Львові відбудеться зустріч з Олексієм Парновським, астрофізиком та співавтором книги «Як влаштовано Всесвіт. Вступ до сучасної космології». По завершенню розмови гості матимуть нагоду відвідати оглядовий майданчик Астрономічної обсерваторії та поспостерігати за дивовижним небом та зорями через об’єктиви телескопів.

Поринути у світ далекий, який однак щосекунди впливає на життя людей – світ Космосу – можна прямо в переддень весни. Невимушено поспілкуватися про складні речі: із чого почався Всесвіт і чи його вік скінченний? Як він розвивався і що з ним відбувається тепер? Де відбувся Великий вибух і чи всюди у Всесвіті закони фізики однакові? Як вимірювати відстані до далеких астрономічних об’єктів? Як зважити світло?

З Олексієм Парновським також цікаво поговорити про історію та сучасний стан космології — науки про Всесвіт та місце людства у ньому. Українські науковці підготували цікавий екскурс у складний світ науки та спробували відповісти на популярні запитання, зокрема про «темний бік» нашого Всесвіту: темну енергію, темну матерію та чорні діри.

Нагадаємо: Олексій Парновський – кандидат фізико-математичних наук. Представляє Україну в міжнародній програмі International Living With a Star, Міжпрограмній координаційній групі з космічної погоди Всесвітньої метеорологічної організації, та Робочій групі з космічної погоди Європейського космічного агентства. Завідувач лабораторії астрофізики. Фахівець у галузі космічної погоди, сонячно-земної фізики та методів обробки супутникових даних. Автор близько 50 наукових праць.

Вхід вільний. Початок зустрічі з науковцем – 18.30, вул. Кирила і Мефодія, 8.  

osetry

29 червня придунайські громади відзначили День Дунаю. Це традиційне, щорічне святкування для тих, хто усвідомлює значущість однієї з найбільших річкових систем Європи, що є домівкою для багатьох людей і є місцем унікального біологічного різноманіття. Спеціалісти усвідомлюють, що справа збереження та відновлення осетрових риб в Дунаї – це справа не одного покоління. Щоб лави захисників осетрових збільшувалися, а розуміння проблематики поліпшувалося, експерти залучили дітей, аби вони могли дізнатися багато цікавого про осетрових і зрозуміли, що їх потрібно берегти і шанувати.

Цьогоріч День Дунаю відзначили в місті Вилкове Одеської області. Дунайський біосферний заповідник за підтримки Всесвітнього фонду природи WWF в Україні провів для дітей гру-квест «Шлях осетра».

– Вже другий рік поспіль День Дунаю у Вилковому присвячений осетровим рибам, які жили ще 250 мільйонів років тому, однак сьогодні занесені до Червоної книги України та Міжнародного червоного списку МСОП, – сказала представниця проекту «ЖИТТЯ дунайським осетровим» та проекту WWF в Україні Катерина Куракіна.

osetry

Юні вилківці долали 4 етапи маршруту: відповідали на питання вікторини про осетрових риб, згадували риболовецькі традиції рідного краю, шукали частинки «осетро-пазлу», мандрували Дунаєм та, як справжні осетри, долали перешкоди на шляху до Чорного моря. Упродовж квесту дітлахів супроводжував особливий гість – маскот-осетер, а також волонтери «Осетрової варти», що тими днями проходила у Вилковому.

Загалом на святковій карті Дня Дунаю 2018 нанесли близько 30 заходів та активностей у 14 країнах дунайського басейну: у Німеччині, Угорщині, Хорватії, Сербії, Румунії, Болгарії, Молдові, Австрії, Чехії, Словаччині, Словенії, Боснії та Герцеговині, Чорногорії та в Україні.

За інф. WWF в Україні

archikidz

3 червня завершився дитячий архітектурний фестиваль Archikidz, що відбувався в Києві протягом уікенду. Фестиваль відкрився майстер-класом «Велика архітектурна майстерня», у якому взяли участь діти 7 – 14 років. Іспанська архітекторка Долорес Вікторія Руіс Гаррідо, засновниця програми Little Architect, у рамках якої викладається архітектура у початкових школах Великобританії, стала одною з викладачок на цьому майстер-класі. Загалом на ньому викладали 20 провідних фахівців з архітектури та урбаністики. 

Потім діти та дорослі змогли відвідати лекцію «Розумне місто для всіх», яку прочитав науковець, інженер Віктор Долгопятов. І ще до обіду в цей день на фесті з доповідями виступили тінейджери – у форматі IІSKRA, молодіжної платформи від лідерів Ради старшокласників «ШАРМ», учнівського самоврядування Шевченківського району міста Києва. Вероніка Рахуба виступила з доповіддю «Стартап: від ідеї до успіху». Софія Сосинович розповіла про трабли з зайнятістю у доповіді «Прокрастинація – наш головний ворог і як його побороти». Тема Анни Євсейчик – «Як бути більш продуктивним». Антоніна Мітрахова взялася за тему «Об’єктивізм. Модне слово чи рішення, що змінює життя» і також розповіла слухачам чимало цікавого. 

По обіді відбувся арт-хепенінг з художником Антоном Логовим, який разом з відвідувачами буде створювати інсталяцію «Майбутнє вже сьогодні». Редакторка Тетяна Антонюк та журналістка з 20-річним досвідом Анна Кручиніна провели для школярів майстер-клас «Журналістика – перше знайомство: інтерв’ю». Мова йшла про інтерв’ю з українськими архітекторами. 

Після цього на фесті були показ та обговорення фільму «Audience Emancipated: Боротьба за кінотеатр «Емек»» – стрічки, яку створила ініціативна група Emek Bizim Istanbul Bizim (Емек наш Стамбул наш), що зібралася в 2010 році для організації демонстрацій та заходів проти знесення кінотеатру «Емек» у стамбульському районі Бейоглу. Показ відбувся за підтримки Міжнародного фестивалю документального кіно про права людини Docudays UA. 

Наступного дня зранку учасники фесту знову відвідали майстер-клас «Велика архітектурна майстерня». Після цього для старших школярів Лідія Фісунова, вчитель вищої категорії, вчитель української мови, вчитель початкової школи, прочитала доповідь «Оригінальність і креативність – це одне і теж?». Потім Ксенія Талалай, мама-мандрівниця, запросила порозмовляти про подорожі з дітьми, і звідти учасники фесту попрямували слухати доповіді «Завтра_2037. Погляд з майбутнього». Ідеолог події «Завтра_2037» Ірина Рубіс, футуропідприємниця, керівниця незалежного бізнес/медіа бюро запросила на лекцію «Хаотична архітектура мрійника: цінність інтуїції та помилок (закреслено) уроків». Потім була лекція «Як я навчився мислити широко і високо: 5 підказок, щоб перейняти здатність» – від Михайла Миколишина, 15-річного інженера-розробника, переможця конкурсу NASA Space Apps Challenge, який розробив платформу, за допомогою якої кожен зможе дізнатися значення будь-якого терміна з різних сфер вивчення Землі. Єлізавета Годовікова, 16-річна винахідниця, авторка проекту Waste Manager – смарт-смітника, який допоможе завчасно дізнаватися про наповнення сміттєвого бака, прочитала доповідь «5 бюджетних способів реалізації своїх ідей».

По обіді для відвідувачів 14-16 років провели бізнес-клуб від школи бізнесу та розвитку підлітків, а потім відбувся другий день арт-хепенінгу з художником Антоном Логовим, який разом зі школярами створювив інсталяцію «Майбутнє вже сьогодні». Звідти учасники фесту пішли на виступ та майстер-клас з ірландських танців.  

Щодня на фестивалі відбувалися майстер-класи: можна було пограти в архітектора, створити бонсай, побудувати конуси на сітці, позбирати роботів-сумоїстів з КМДШ, створити “одяг” для світильника, збудувати вежі, розмалювати дерев’яні фігурки та збудувати історичну споруду Києва, дослідити стем-практики та пограти з конструкторами.

За інф. Archikidz

library.kharkov

У дитячій бібліотеці-філії Балаклійської ЦБС селища міського типу Донець у Харківській області 1 червня, у День захисту дітей, провели вікторину. Її темою стали казки. У вікторині взяли участь учні 1-3 класів. Окрім інтелектуальних розваг, для школярів влаштували й образотворчі. Зокрема, провели конкурс малюнків до казок.

«Казки бувають рiзнi: довгi i короткi, веселi, чарiвнi, написанi автором або складенi народом. Проте у всiх казок є одна спiльна риса — мудрiсть», – зазначили співробітники бібліотеки.

library.kharkov

Учасники вікторини в бібліотеці. Фото: дитяча бібліотека смт. Донець

А напередодні, у четвер 31 травня, дітей запросили на ексурсію по бібліотеці. Діти подивилися цікаві видання, книги, журнали та газети, училися користуватися бібліотекою та бути акуратними з книжками. 

«Новенькими палітурками книги посміхнулися до малечі та повели їх у чарівний світ принцес та принців, фантастичних пригод та мандрів. Книг тут, звісно, не бракує – енциклопедії, казки, оповідання, довідники», – розповіли бібліотекарі на своїй сторінці у соцмережі. 

library.kharkov

Книги поета Миколи Пивовара. Фото: дитяча бібліотека смт. Донець

Нагдаємо, у травні у цій бібліотеці відкрили інформаційну вітрину «Письменники рідного краю дарують нам творів розмай». Виставка – це можливість для глядачів познайомитися з життям і творчістю письменників селища та харьківщини. Зокрема, із творами Миколи Пивовара, місцевого поета, члена національної спілки письменників України, який залишив по собі велику творчу спадщину. 

Фото: дитяча бібліотека смт. Донець

Виставка «Вишитий Кобзар» Івана Рябчука і конкурс творчих робіт школярів. У столиці відбулося свято «Зерна доброти»

Найцікавіші заходи до Дня Матері || Чекін дитячі та юнацькі бібліотеки України

Триває обласний етап конкурсу дитячих малюнків «Сторінками книг Чингіза Айтматова»

den-zahystu-ditey

У Луцьку на Волині стартував Фестиваль ідей для дозвілля дітей. Діти зможуть узяти участь у майстер-класах, стати глядачами та учасниками концертної програми. Заходи вже розпочалися на Театральному майдані міста. У рамках Фестивалю також відбудеться презентація програми «Бібліотека-територія дитинства». 

Змістовну програму дітям запропонують патрульні. Вони влаштували для дітей виставку спецтехніки, макетів спецзасобів, продемонструють роботу квадрокоптерів. 

Крім того, у Луцьку в цей день відбудуться інші заходи, які діти також можуть відвідати. Луцька художня школа в клубі «Сучасник» відкриє експозицію робіт учнів. Виставка називається «Зоряні мрії дітей». Також 1 – 3 червня школа проведе Міжнародний конкурс-пленер «Луцький замок».

У бібліотеці-філії №4 для дорослих відбудеться пізнавальна мандрівка «Книжок країна чарівна у гості вас чекає». Діти зможуть дізнатися нового про різноманітні книжки. У бібліотеці-філії №11 для дорослих протягом дня відбуватиметься свято веселих витівок і розваг «Казкова країна мрій». Бібліотека-філія №6 для дорослих зранку запросила слухачів на урок правознавства «Країна права», а бібліотека-філія №7 для дорослих запропонувала взяти участь у пізнавальному Правовому лабіринті «Великі права маленької людини» та в конкурсі малюнків на асфальті «Кольоровий світ дитинства». Помалювати на асфальті пропонує й бібліотека-філія №3 для дітей: на захід «Хай щастю дитини не буде кінця» можна прийти о 15.00. Центральна бібліотека для дорослих запрошує на Свято розваг «Хай щастя всміхається кожній дитині» та на вернісаж на асфальті «Намалюй свою мрію».

«Галерея мистецтв» запросила на Благодійний соціально-мистецький проект арт-студії «Пятерня» – «Кожна людина як дитина». У Будинку культури мікрорайону Вересневе триває святкова програма «Веселковий світ дитинства».

У суботу, 2 чернвя, у Палаці культури міста Луцька о 15.00 розпочнеться концерт «Подаруй усмішку» зразкового ансамблю сучасного танцю «Антарес» та вокальної студії «Зернятко». Бібліотека-філія №10 для дорослих у суботній день чекає дітей на свято «Тут живе дитинство». У неділю, 3 червня, о 14.00 у Луцьку – розважальна програма для дітей «Розумні, кмітливі, допитливі, сміливі». 

Як святкують у твоєму місті? Розповідай! Пиши нам!

Тінкор

 

 

Karavan Kids Fest-one

У дитячому фестивалі Karavan Kids Fest, який відбудеться в Києві 9 червня, візьмуть участь вокальні, хореографічні колективи, ансамблі, сольні виконавці, шоу-групи, театри мод. У рамках фесту відбудеться конкурс дитячої творчості. Місце, де відбуватиметься фестиваль, стане простором, у якому глядачі й гості побачать юних художників, моделей, показові виступи спортивних і танцювальних колективів, а також справжнє дефіле юних зірок.

Фестиваль-конкурс проводиться у номінаціях: хореографія, вокал. Діти, які танцюють, зможуть представити свої навички за напрямками класичний танець і сучасна хореографія: соло, пара/дует, малі форми, ансамблі. Співаки продемонструють естрадний і академічний вокал, народний спів соло, у дуетах, в ансамблях.

Усі заявки розподіляються за 4 віковими групами: від 5 до 16 років. Для академічного вокалу кожен учасник має надати програму виступу до 3,5 хвилин. Для участі в конкурсі необхідно ознайомитися з умовами, підібрати яскравий репертуар.

KaravanKidsFest

Під час Karavan Kids Fest відбудеться змагання дитячих театрів мод. А юні моделі конкуруватимуть за титул «Найкраща Юна Модель України 2018». Учасники отримають корони, стрічки, дипломи, пам’ятні подарунки від партнерів заходу.

У рамках фестивалю відбудеться відкриття виставки Міжнародного Конкурсу дитячого малюнка ArtKidsEurope. Тема – «Мій фантастичний світ» – надає можливість розкритися уяві юних художників, які зможуть представити на конкурс свої роботи, виконані в різноманітних техніках. Учасником конкурсу може стати кожен митець від 4 до 17 років.

KaravanKidsFest

«Наше завдання – показати все різноманіття творчості і розповісти про образотворче мистецтво як ефективний метод візуального мислення. У залежності від віку автора, роботи будуть представлені у восьми номінаціях. Техніка –  вибір юного художника. Обов’язковою умовою є папір, на якому виконана робота», – сказала Олена Ріедик, голова конкурсного комітету ArtKidsEurope.

Роботи на художній конкурс можна надати до 7 червня. Це мають бути твори дитячого образотворчого мистецтва: малюнки, виконані в різних техніках на папері формату A3, приймаються без рамок. Роботи обов’язково мають бути виконані на папері фабрики-спонсора, папір надається. За кожну конкурсну роботу сплачується внесок. Як подати роботи на мистецький конкурс, докладніше можна дізнатися на сторінці заходу в соцмережі

Оцінювати роботи буде компетентне журі разом із представником італійської фабрики-виробника паперу для творчості. На переможців конкурсу чекають сертифікат про участь, призи, а також подальша участь в художніх конкурсах в Австрії та Італії в 2019 році. У кожній віковій номінації буде складено підсумковий каталог робіт з описом, у якому буде розказано про учасника та його техніку.

Роботи, що візьмуть участь у нинішньому конкурсі в Києві, експонуватимуться на Міжнародній виставці у австрійському Відні в листопаді. Осіння виставка буде організована спільно з австрійськими художніми школами.

Фестиваль відбудеться за підтримки «ArtFundation International». Початок заходу – о 10-00. Щодо заявки на участь у фесті можна звернутися до куратора Юлії: (095) 824 09 99. Щодо прийому робіт на ArtKidsEurope: (068) 792 13 50, artkids2018@gmail.com

 

pres-vesna-na-dniprovah-shilah

У минулі вихідні у Київському палаці дітей та юнацтва відбувся XVI Міжнародний фестиваль-конкурс дитячо-юнацької журналістики «Прес-весна на Дніпрових схилах». Цього року юнкорівський форум зібрав 1,5 тис. учасників з Києва, 200 представників з  інших областей України та 6 країн світу.

Фестиваль традиційно відбувається дуже весело – команди юних журналістів влаштовують цікаві конкурси, підлітки знаходять нових друзів та дізнаються багато нового про свою майбутню професію. На фесті відбулися численні зустрічі юних журналістів з редакторами газет, журналів та інтернет-порталів, телерадіокомпаній».

pres-vesna-na-dniprovah-shilah

Юні тележурналісти з Київського Палацу дітей та юнацтва беруть інтерв’ю у юних учасників Міжнародного фестивалю «Прес-весна на Дніпрових схилах». Фото: «Юн-прес»

Під час фестивалю організатори провели круглий стіл «Проблеми дитячих медіа та медіа контенту в сучасних ЗМІ», за яким фахівці медіабізнесу та юнаки обговорили перспективи розвитку дитячої періодики. Під час фестивальних заходів заслужений журналіст України Олександр Тур’ян розповів юнкорам про секрети журналістських розслідувань.

Голова комісії з журналістської етики НСЖУ, відомий журналіст Андрій Куликов та менеджер медіаосвітніх програм Академії української преси Оксана Волошенюк провели для старшокласників майстер-клас «Медіа освіта і медіа грамотність: інтегровані практики».

«Роботи, які надійшли на адресу фестивалю, свідчать про те, що в української журналістики – велике майбутнє. Разом з фаховістю їх вирізняють величезна щирість, небайдужість, почуття любові до нашої України», – зазначив Голова Держкомтелерадіо Олег Наливайко.

У конкурсі цього року юнкори змагалися у 10 творчих номінаціях. На адресу оргкомітету фестивалю надійшло майже 2,7 тис. робіт. Переможцям конкурсу були вручені призи.

«Але найцінніше, що юнкори отримають на Дніпрових схилах – це професійний досвід, – сказала Надія Іллюк, керівник Інформаційно-творчого агентства «ЮН-ПРЕС».

За інф. Держкомтелерадіо

Фото: сторінки «ЮН‐ПРЕС» у соцмережах

Три дні молодіжного свята: у Києві стартує фестиваль журналістики «Прес-весна на Дніпрових схилах» || Чекін 19 — 21 травня, ЦПДЮ

Open Kids

Open Kids9 июня в Киеве состоится масштабная творческая тусовка: первая премия для творческих и популярных детей – Bashka Kids Awards 2018. Мероприятие пройдёт на территории столичной галереи «Лавра». 

Каждый ребенок и тинейджер может подать заявку на участие, получив возможность выиграть ценные призы, поучаствовать в масштабном гала-концерте. На сайте премии можно подавать заявки в категориях: «Певец», «Танцор», «Блогер», «Модель», «Художник», «Модель fashion», «Актёр дубляжа» и «Вклад в детский шоу-бизнес». 

В день тусовки можно побывать на творческих мастер-классах с активными бьюти- и фотозонами, на автограф-сессиях с медийными гостями, пройти по специальной звездной дорожке для участников премии и популярных тинейджеров. 

«Это будет площадка для творческих детей, которые уже сейчас знают, чего хотят. Это не просто возможность заявить о себе, а продолжить свою деятельность, обучаться и двигаться дальше и ежегодно выступать на большой сцене, которая создана именно для детей-артистов! Так что не жди, когда вырастешь, действуй уже сейчас! Ведь для этого и создан проект Bahka Kids Awards», – рассказали хедлайнеры события, девушки из тинейджерской группы Open Kids.

Тинкорр

ukrzaliznitsya

У середу, 15 листопада, представник «Укрзалізниці» та студенти Києво-Могилянської академії поспілкувалися на гостьовій лекції. Ростислав Курінько, директор департаменту корпоративної соціальної відповідальності «Укрзалізниці», розповів студентам про КСВ, її місце у сучасному діловому світі, і проілюстрував свою розповідь прикладами з досвіду української транспортної галузі.

ukrzaliznitsya

Ростислав Курінько розповів студентам Могилянки про КСВ та розвиток транспортної компанії

Представник залізниці обговорив зі студентами напрямки реформування товариства і, зокрема, стратегічний підхід до управління питаннями соціальної відповідальності та сталого розвитку.

«Зараз компанія переживає дуже важливий період трансформації та реформування як у сфері корпоративних перетворень, так і побудови нової моделі роботи, що зумовлена зростанням соціальної відповідальності та ринковими цілями», –  сказав Ростислав Курінько на лекції.

Тінкор

Фото: фб «Укрзалізниця»

15-річний хлопець травмувався на станції Київ-Дніпровський

veselka

Сьогодні, у суботу 11 листопада, у Національній парламентській бібліотеці України імені Ярослава Мудрого в Києві відбудеться акція «Рука допомоги» – на підтримку дітей із родин політв’язнів у Криму. На заході можна взяти участь у різноманітних активностях, і тим підтримати кожного, заради кого ця акція організована – діток із кримських родин.

У цей день у бібліотеці можна подивитися фотовиставку, авторами якої є члени родин сучасних кримськотатарських політв’язнів. Можна попрацювати над розвитком своїх навичок на майстер-класі з гончарного мистецтва кримськотатарського майстра Рустема Скибіна, на майстер-класах із мехенді, нанесення візерунків хною на руки; із плетіння кримськотатарського символу «тамга», браслетів у техніці макраме; із виготовлення національного кримськотатарського жіночого головного убору фєс. 

veselka

Також у рамках акції будуть гучні ярмарки: кримськотатарських страв; сувенірної продукції з кримськотатарською символікою; керамічних виробів; дитячих саморобок, малюнків, та яскравий ярмарок книжок, на який тебе запрошує знамените видавництво «Веселка».

Захід відбуватиметься з 12.00 до 16.00 у парламентській бібліотеці по вул. Михайла Грушевського, 1. За інформацією організаторів, Krymska rodyna.Qırım ailesi, зібрані кошти будуть передані родинам політв’язнів. 

Нагадаємо, сьогодні на тимчасово окупованій території АР Крим близько 100 дітей залишилися без своїх батьків, які є заарештованими режимом російського агресора з політичних мотивів.

Тінкор

За інф.: Krymska rodyna.Qırım ailesi

Фото: «Веселка»

interview || Таємниці дитячих книжок: видавництво «Веселка» відкриває секрети

mass-media

Комунікації – це все те саме спілкування, тільки більш «розумним» словом. Це – спеціальний, професійний термін, що визначає спілкування як процес обміну інформацією, і широку, міжпредметну область знань.

Про яку ми зараз і поговоримо.

Здавалося б – люди обмінюються даними, комунікують. Це ясно. І що з того? Якби комунікували десь у джунглях, то й розмови б не було. Комунікація зводилася б до найпростішого обміну даними, який необхідний для виживання та забезпечення процесів, що є простішими порівняно з міськими. Але процеси обмінів даними у великих соціумах, у величезних містах, країнах – складні, заплутані. Тож давай наводити порядок у голові.

media

Журналістика – це завжди про роботу з інформацією. Ні з текстом. Ні зі звуком. Ні з «картинкою». А в першу чергу – із інформацію. Текст, звук і «картинка» – це форми, у яких реалізується інформація – те, що є предметом журналістики. Тож виходить так, що журналіст – це людина, яка має навчитися й з інформацією працювати, і втілювати її у певних формах та передавати через певні комунікативні канали: радіо, ТБ, Інтернет, пресу.

Журналіст далеко не «просто пише текст». Його професія – уміти створювати зміст тексту. І бути здатним робити це в певних умовах, у тому числі, часових, та у формах – враховуючи вид ЗМІ, один із каналів масової комунікації, через який цей зміст буде трансльований, та в специфічних форматах та жанрах журналістської творчості.

Ця діяльність здійснюється не як заманеться. Вона визначається законодавством країни, у якій здійснюється, внутрішніми та міжнародними етикою, принципами й нормами.

ldФілологія – це про роботу з мовою та літературною творчістю. Деякі чомусь думають, що це – про створення, написання текстів, але це, м’яко кажучи, не зовсім так. Філологія саме досліджує мову й тексти. У діяльності філолога – дуже багато досліджень чужої творчості. Філолог може спеціалізуватися на дослідженні мови, а може сконцентруватися на творчості того чи іншого літератора й досліджувати її все життя.

Філологія – це визначення, яке відноситься не лише до рідної мови. Воно може визначати й діяльність із дослідження іншої мови чи літератури іншої країни.

Чому філологи  – це люди, які не так вже й часто стають письменниками? Тому що в основному їхня професія, їхній фах – це досліджувати. Ці люди можуть писати наукові праці про тексти чи літературні напрями або твори. Можуть стати фахівцями на міжнародному рівні, їздити на міжнародні симпозіуми, якщо, звісно, витримають жорстку конкуренцію. Можуть викладати у ВНЗ чи школі. Можуть стати репетиторами, коректорами, літературними редакторами, редакторами у ЗМІ або видавництвах.

Необов’язково ці люди стають професійними журналістами, бо спеціальних навичок роботи з інформацією, на відміну від медійщиків, під час навчання не отримують. Точніше, отримують, але в значно скороченому обсязі. Звісно, є багато прикладів, коли фахові філологи працюють журналістами – це стається тоді, коли безпосередня практика в ЗМІ дає їм змогу розвинути навички роботи з інформацією, яким спеціально навчають журналістів.

Також і фахові філологи, буває, стають письменниками. Це може відбутися з людиною, коли свої знання мови, свої висновки з філологічних досліджень та пошуків вона здатна сприйняти як форму для реалізації свого таланту. Бо для такої реалізації потрібно, щонайменше, не тільки «просто фахово писати», але й бути здатним створювати зміст – реалізовувати у формі тексту якусь інформацію, дані, факти. І при цьому не мислити шаблонно, не копіювати тих письменників, творчість і стиль яких ти дуже глибоко й багато часу вивчав у ВНЗ.

marketingМаркетингові комунікації – вид комунікативної діяльності, наймолодший зі всіх інших. Бо ще на початку 90-х ніякого «маркетингу» як системної науки та академічної дисципліни в Україні не було. Звісно, за радянських часів ті, хто хотіли щось продавати, вивчали економічні науки та принципи торгівлі, але маркетингові спеціальності у ВНЗ з’явилися за часів незалежності. Ці теорії майже стовідсотково перейшли до нас із Заходу – це дослідження та формулювання західних учених.

Методи роботи в маркетингових комунікаціях можуть зовні співпадати з журналістськими, але принципово відрізняються від журналістики метою та підходом до застосування інструментарію. Якщо мета журналістів – поінформувати суспільство про соціально важливі події та факти, то в маркетологів мета інша – щось комусь продати. Крім того, журналісти зацікавлені передавати інформацію масовій аудиторії – якнайширшій, а маркетологи – тільки своїй цільовій, яка є суворо визначеною, нечасто – масовою, зазвичай – вузькою.

Розвиток діджітал-технологій все більше наближає журналістику й маркетинг одне до одного за цим аудиторним показником. Але якщо журналістика й справді скоро зовсім перестане бути масовою й стане більш «нішовою», то за метою своєї діяльності маркетинг і журналістика все одно розрізнятимуться.

Також маркетингова діяльність врегульовується іншими законами, ніж журналістика. Тобто, і за законодавством маркетинг – це інша сфера, ніж ЗМІ, і дуже важливо їх не плутати. Можна дуже добре щось продавати або рекламувати, але не мати при цьому ілюзій, що ти, у цьому разі, «журналіст» і когось про щось «інформуєш». Ні, ти в такій ситуації – маркетолог. Як і журналіст, ти комунікуєш із суспільством, але іншими методами і з іншою метою.

PR. Зв’язки з громадськістю. В Україні PR вже традиційно й майже стовідсотково сприймається, «за замовченням», суто маркетинговим інструментом. Але насправді, якщо ми говоримо про PR, то це не зовсім так.

Коли PR будь-якої якості використовується для просування брендів, товарів із метою їхнього продажу споживачеві, це є маркетинг. І в такому разі PR – абсолютно інструмент маркетингу, і повністю керується його принципами та відповідним законодавством. Це не є журналістська діяльність, це не є письменницька чи філологічна діяльність, бо в PR – своя мета: продаж чогось. Коли йдеться про PR, треба розуміти, що це мова про мету продати тобі щось.

Проте PR може використовуватися як засіб побудови зв’язків бренду й суспільства. Це – все той самий маркетинг, але в ширшому та більш професійному розумінні абревіатури. У такому разі бренд працює над тим, щоб вибудувати спілкування з суспільством – і з тими, хто є споживачем товарів чи послуг бренду, і, можливо, також із тими, хто їх не споживає. Це PR як зв’язки з громадськістю.

В Україні це зведено до традиції влаштовувати благодійні акції, роблячи від лиця бренду якісь ніби «соціально відповідальні» кроки. На думку українських спеціалістів зі зв’язків із громадськістю саме це має посприяти побудові сприятливих стосунків між споживачем та брендом. Але насправді це є дуже вузьким сприйняттям можливостей і завдань PR. Взагалі, зв’язки з громадськістю – це коли бренду вдається насправді почати грати в соціумі роль. Як і журналісти, і ЗМІ, і письменники, впливати на громадську думку чи навіть формувати її. Можна сказати, якісний PR як зв’язки з громадськістю – саме про це: про здатність бренду, приватного бізнесу формувати думку суспільства не гірш ніж це роблять ЗМІ та журналісти. Але, певно, не з тою метою, як у ЗМІ, а зі своєю. У певному сенсі якісний PR може конкурувати зі ЗМІ за право та можливість формувати думки в людей у суспільстві. Проте в Україні все ще краще «спрацьовують» не такі «складні» підходи, а більш прості методики продажу та просування.

Тим не менше, маркетингові та PR-технології в Україні широко застосовуються в суспільному житті не тільки маркетологами. У журналістиці, наприклад, вони «ховаються» за поняттям «джинса» – це коли рекламний зміст хтось намагається продати як журналістський, як суспільно-важливий, приховуючи це від читача/слухача/глядача ЗМІ. Ти ввімкнув телевізор, щоб дізнатися про новини, спожити актуальну, суспільно важливу інформацію – а тобі, під виглядом пізнавальної передачі, розповідають про якийсь корисний товар чи послугу. І позначки, що це реклама, ти ніде не бачиш. Оце «джинса». Або коли ти купуєш журнал, щоб прочитати інтерв’ю журналіста, якому довіряєш, із цікавим тобі художником, а натомість натрапляєш на розмову з політиком, який говорить не про суспільні проблеми, маючи діалог із журналістом, а про свої лозунги та рекламує свою партійну силу. І позначки, що це реклама чи піар, ти також не знаходиш. Це також типова «джинса». І це значить, що видавці журналу разом із політиком та його партією тебе обдурюють, надаючи тобі не ту якість даних, яку зобов’язані.

У політиці ці технології – взагалі must. Можна їх використовувати чи ні – про це взагалі ніхто не думає. Замість займатися політикою, більшість політиків, фактично, займаються маркетингом – просуванням та продажем себе.

media

Це такий собі різновид маркетингу, як селф-промо. Якість політики як такої, при цьому, в Україні все ще дуже низька. Адже поки що тим, хто називає себе професійними політиками, все ще дуже легко вдається «просувати» в суспільство свої «ідеї» та «лозунги-обіцянки», використовуючи засоби маркетингу. Тобто, політики сконцентровані не на виробництві політичних рішень, а на засобах просування себе самих або побудові комунікації без змісту, ні про що. На жаль, в українського суспільства все ще досі є дуже високий попит на усе популярне, на те, що просувається засобами маркетингу. Люди радо споживають популярне, навіть якщо це беззмістовні й неякісні лозунги чи порожні висловлювання політиків: головне аби це було модно. Люди не вимагають від політиків відповідальності за ці лозунги чи висловлювання, не вимагають якості заяв та слів, і задовольняються «популярністю висловів», формою селф-промо політиків та іншими результатами маркетингового просування. В українській політиці форма просувається набагато краще, ніж зміст. Це є характерною особливістю, певною якістю зв’язків громадськості й політикуму, і може стати дуже цікавим предметом для вивчення й досліджень для спеціалістів із комунікацій.

SMM – маркетинг у соціальних мережах. У нас це розуміють як спілкування в соціальних мережах із якоюсь метою з боку бренду. Це – різновид маркетингу як діяльності та як науки. Це не є журналістикою, наприклад. Якщо ми запитаємо, чи сторінка якогось медіа в соцмережах є результатом маркетингової діяльності, відповідь буде ствердною. Те, що в газеті, журналі, ТБ чи по радіо – це журналістика. А те, що в цього ЗМІ на сторінці в мережі – це SMM.

smm

Утім, спілкуватися від імені бренду можна свідомо чи несвідомо, але це все одно буде SMM. Навіть якщо ти вирішиш, із якоюсь певною метою, просувати себе самого як бренд і займатимешся селф-промо, самопіаром, на твоїй сторінці в соцмережі це буде SMM.

tvБлогерство. «Нішове» блогерство в Україні – інструмент маркетингових комунікацій. Коли люди пишуть про товари чи послуги, вони є маркетологами, які є ланкою процесу продажу.

«Лідери думок» – блогери, які пишуть на соціально-політичні теми, – це люди будь-якого фаху, які просувають у мережі ідеї та меседжи політичних брендів – із метою їхньої популяризації, звісно. Так, будь-яка ідея, навіть фантазія, може бути товаром, який може просуватися до споживача.

Наразі блогінг в українському суспільстві не є професійною журналістською діяльністю, блогери не є журналістами. Проте фахові журналісти можуть використовувати блогінг для здійснення своєї професійної діяльності, публічно засвідчуючи її журналістський – а не рекламний, не маркетинговий – характер та беручи відповідальність за додержання професійних журналістських норм та законодавства.

litПисьменництво – діяльність щодо створення літературних творів. Існує дуже простий і поширений спосіб відрізняти літературу від журналістики: література буває вигаданою, журналістика – ніколи. Як тільки ти бачиш, що текст перестає бути заснований на документах, ти можеш розуміти, що він є вигаданим, і це – література. Навіть якщо він надрукований у газеті чи журналі!

Проте зміст літературних творів може бути й документальним. Це те саме, як художнє чи документальне кіно. Письменник може вигадати факти, а може заснувати свою книгу на документованих фактах. «Документоване» письменництво є дуже близьким до публіцистики – «літературної журналістики». За професійними визначеннями, різниця між двома цими фаховими підходами до створення текстів є зовсім незначною. Якщо говорити про комунікації взагалі, письменництво є різновидом суспільних комунікацій.

litПедагогіка, викладання – як писав у своїх працях перший директор київського Інституту журналістики Анатолій Москаленко, інформація, яка передається в навчальних закладах, є масовою комунікацією, різновидом спілкування в суспільстві. Проте така інформація передається не через канали масової інформації, як журналістська, а через виступи викладачів та шкільні підручники. У ній є багато спільного з журналістською соціальною інформацією. Наприклад, вона так само може бути пропагандистською та використовуватися для просування політично вмотивованих меседжів. І так само, як і журналістська соціальна інформація, масова інформація в навчальних закладах може виконувати функції просвітництва, розширення світогляду та навчальну.

vidavnicha-spravaВидавнича діяльність також відноситься до масових комунікацій, як і письменницька. Тобто, книги – продукція видавництв – є одним із засобів масового інформування. Уяви собі, книги, як і газети, журнали чи ТБ, також можуть, наприклад, використовуватися для пропаганди або просування маркетингових меседжів. А можуть передавати інформацію, корисну для людей, пізнавальну та розвиваючу. Видавнича діяльність у нашій країні підлягає своєму, спеціалізованому, законодавству й здійснюється відповідно до нього.

Поліна Аксьонова, редактор, журналіст, 

засновник Клубу молодіжної журналістики «Орден рицарів пера» з 2001 року, Київ,

автор досліджень про профорієнтаційну освіту в галузі журналістики

републікація тексту цілком або частково без погодження з редакцією Teencorr заборонена

media

Массовые коммуникации, журналистика

Давайте просто это скажем. Что такое журналистика? Это вид гражданской, общественной деятельности по сбору, обработке и периодическому распространению социальной информации через каналы массовой коммуникации (А.З. Москаленко).  

Это определение не всем «нравится», но оно – академическое, и его никто пока не оспорил. Это – базовое определение журналистики, и в нем каждое слово – на своем месте. Журналистика – это тогда, когда есть канал массовой коммуникации, есть социальная информация, есть ее периодическое, регулярное распространение по каналу, и есть деятельность по ее сбору и подготовке.

Журналистика – это часть массовых коммуникаций. Кроме нее, к массовым коммуникациям относят, например, книгоиздательство или распространение информации в школах.

Суть массовых коммуникаций – в донесении определенной социальной, социально значимой информации до масс – самого широкого круга людей в стране.

Маркетинговые коммуникации, маркетинг

Что такое маркетинговые коммуникации? Это – любые речевые процессы, которые создаются в маркетинге для поддержания управляемых связей с целевой аудиторией бренда.

Что такое маркетинговая речь? Это – определенный словарь и синтаксис, которые разрабатываются и применяются в маркетинге для реализации коммуникативных целей бренда.

Массовые и маркетинговые коммуникации различаются целью

А теперь давайте поговорим о том, чем отличаются массовые коммуникации от маркетинговых. Основное различие – в цели коммуникации. Цель в массовых коммуникациях – транслировать, сообщить социально значимую информацию зрителю/читателю/слушателю. Осуществляется это по каналам массовой коммуникации.

Цель в маркетинговых коммуникациях – продать. Никакой иной цели коммуникаций в маркетинге не бывает. Если маркетолог любого уровня вступает в коммуникацию с представителем аудитории, он хочет одного – что-то продать.

Речь в массовых коммуникациях и в маркетинге

В массовых коммуникациях речь используют, чтобы выразить, семантизировать определенную информацию о социально значимых событиях, фактах, данных.

В маркетинговых коммуникациях речь используют, чтобы ее посредством продать или презентовать аудитории товар или услугу, бренд или марку.

Цель отличает журналистику от маркетинга. Цель высказывания отличает журналистскую речь от маркетинговой речи.

Что сейчас?

В современной украинской журналистике очень много маркетинговой речи. Как говорится, «маркетинг побеждает». В некоторых изданиях, как и в сознании украинских журналистов и редакторов, границы между журналистской и маркетинговой речью практически совсем стерлись. Это значит, что под видом журналистских текстов нам очень часто пытаются что-то «продать». А это не является журналистикой. Журналистика должна информировать, разъяснять, даже обучать или развлекать. Но там, где в тексте прослеживаются сознательные попытки продать товар или услугу или продвинуть бренд, журналистика заканчивается. 

Как определить маркетинговую речь? 

Для этого нужно изучить ее признаки. О характеристиках маркетинговой речи много рассказывают на разных курсах типа «Как писать продающие тексты?», или там, где рассказывают о копирайтинге (он и есть маркетинговая речь в чистом виде). 

В средствах массовой информации такие тексты должны маркироваться значком «реклама». Но очень часто издатели и редакторы этого не делают, публикуя рекламный (копирайтерский) или пиарный текст под видом журналистского. Этим они вводят своих читателей в заблуждение и нарушают их права. 

Характерные признаки маркетинговых текстов: упоминание бренда или марки; навязывание определенного убеждения, которое на разные лады повторяется в тексте; обращение к читателю на Вы с большой буквы; игнорирование или частичное игнорирование правил языка (видно, что писал не журналист и не филолог); эмоциональность текста при скудости фактов; отсутствие разных точек зрения, комментариев разных сторон; очевидная заангажированность комментаторов, и так далее. 

Если вы потребили в СМИ маркетинговый текст, не помеченный соответствующим значком (реклама или PR), издание вас обмануло. Вас также обманывают, если не дают ссылки на источники информации, полученной изданием не от собственных авторов. 

Учтите: под видом журналиста к вам может прийти продавец. А под видом СМИ вам может продать свою маркетинговую информацию марка или бренд. Не забывайте, что вы имеете право быть проинформированными, получать от журналистов социально значимую информацию. 

Полина Аксёнова,

журналист, редактор,

автор курсов журналистики

Републикация текста полностью или частично без согласия редакции запрещена. Все права сохранены.

 

master-klass

Блогинг – это новое и очень интересное дело, которое требует увлеченности, экспертности и самых разных навыков. Приглашаем вас на первый мастер-класс из нашей новой серии «Блоги и журналистика».

Поговорим о том, что такое блогинг и журналистика, что в них общего, что – разное.

Мы расскажем вам, как создать свой блог, какие технические условия необходимо соблюсти, как подготовить и опубликовать первые посты. Будет много интересной и полезной, практической информации. 

После мастер-класса вы сможете: 

– подобрать платформу для блога, определять основные технические параметры блога;

– грамотно составить рубрикатор;

– правильно создать пост;

– подобрать фотографии к публикации, определять основные параметры фото для качественной публикации;

– и много другого.

Ещё вы сможете задать вопросы преподавателю.

Стоимость мастер-класса – 400 грн. – в день мероприятия; 350 грн. – при предварительной регистрации и оплате на карту Приватбанка. 

Длительность: 2 часа

Место проведения: «Беседница» на Майдане. Предварительная регистрация участников обязательна. 

Кстати, на страничках мероприятия в соцсетях есть опрос о месте проведения, вы можете проголосовать!


По вопросам организации:


sales@teencorr.com.ua
kievmediaschool@gmail.com

 

О нас:

Киевские Практические курсы основ информации и журналистики – это популярная версия киевского клуба журналистики. Киевский молодежный клуб журналистики был открыт в ноябре 2001 года журналистом и редактором Полиной Аксёновой. Клуб начал свою работу в знакомом всем киевлянам и многим гостям города помещении Центра Творчества «Шевченковец» по ул. Артема, 43. Все участники Клуба, вспоминая о годах его работы в ЦТ, всегда отзываются словами благодарности Ирине Мосяковой, талантливому педагогу и директору «Шевченковца», которая помогла Клубу организоваться и эффективно работать в структуре Центра.

В 2005 г. руководитель Клуба меняет форму сотрудничества с Центром, но работа Клуба продолжается еще год. Участники Клуба собираются также и в 2007 г., чтобы принять участие в некоторых творческих мероприятиях в Киеве.

За это время на занятиях в Клубе побывали сотни подростков и молодых людей, но поскольку основной упор был на качестве уроков, интенсивная работа проводилась с основной группой. Многие, кто занимался в ней, и теперь проявляют себя в разных сферах как очень одаренные люди, некоторые, несмотря на совсем молодой возраст, успешно сотрудничают со СМИ, в том числе и в штатных позициях. Материалы о работе Клуба публиковались в журнале «Афиша», передаче «Молодіжна Телевізійна Служба». В Клубе проводились замечательные мастер-классы фотокорров журнала «Корреспондент» и газеты «15 минут», журналистов «Вечернего Киева», авторов журнала «Афиша», известных киевских поэтов и музыкантов и других отличных специалистов и талантливых людей.

В 2009 г. Клуб после небольшого перерыва стартовал в новом качестве – как курсы для студентов и взрослых, всех, кто хочет научиться создавать журналистские тексты и освоить основы науки об информации. Киевские Практические курсы основ информации и журналистики – https://vk.com/club9895855 – переехали в новое помещение, в удобный тренинг-класс на ул. Саксаганского в центре Киева, и в сентябре 2010 г. открыли новый сезон своей работы.

 

Підтримати сайт / Support:

Ти можеш матеріально підтримати сайт – зробити довільний донейшн через Paypal. Щиро дякуємо, що ти цінуєш нашу працю й допомагаєш оплачувати витрати з утримування сайту! Тоді ми матимемо змогу заохочувати до співробітництва нових цікавих авторів і технічно розвивати портал. Щоб здійснити підтримку та зробити переказ, натисни кнопку Donate.

We will be able to encourage new interesting authors to collaborate and technically develop the portal. We sincerely thank you friends for appreciating our work and helping us pay for the costs of maintaining the site. You can Paypal.

Увійти / Login
[ultimatemember form_id="4322"]
Підпишися на щотижневий дайджест!
Долучайся до нас у всіх соцмережах і проєктах:
PayPal:
Підтримай роботу журналістів сайту!

© 2010-2021, ContentLab. Усі права захищені. Використання будь-яких матеріалів, що розміщені на сайті TEENСORR, дозволяється за умови посилання на teencorr.com.ua. Для інтернет-видань є обов'язковим пряме відкрите для пошукових систем гіперпосилання на http://teencorr.com.ua. Посилання має бути розміщене в незалежності від повного або часткового використання матеріалів. Гіперпосилання (для інтернет-видань) – має бути розміщене в підзаголовку чи в першому абзаці матеріалу.

Перейти к верхней панели