fbpx
Close Sidebar
functional photo
Рій «Крилаті воїни» київської гімназії № 34 «Либідь» імені Віктора Максименка виборов призові місця у ІІІ етапі Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» – «Джура – 2021: Буковинська Січ», старша вікова група.
Змагання відбулися у Хотині, Вижниці та Чернівцях Чернівецькій області 19 – 28 липня. Кияни посіли І місце у змаганні «Рятівник», ІІ місце у змаганні «Впоряд» та ІІІ місце у грі «Пластун». Київська команда є переможною у ІІ міському етапі Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»), старша вікова група. Керівник команди – Євгенія Алексєйчук.
 
functional photo

Фото: facebook гімназії № 34 «Либідь»

functional photo
Випускник Українського фізико-математичного ліцею КНУ ім. Т. Шевченка Деніс Кінзерський – єдиний на всю країну, хто склав три ВНО на 200 балів. Він отримуватиме президентську стипендію.

200 балів Деніс отримав за тести з хімії, біології та математики. З української мови учень отримав 196 балів. Його результат з математики приголомшив навіть його учителів. Хлопець сказав телеканалам, що в шкільному атестаті має 11 з геометрії та 10 з алгебри. І вважає, що високий результат на ЗНО йому вдалося отримати завдяки вчителям і репетиторам.

Деніс збирається вступати на біологічний факультет Інститут високих технологій КНУ. Він отримуватиме президентську стипендію – протягом 1 року по 10 тисяч щомісячно. Стипендію він планує відкладати, щоб потім отримати другу вищу освіту.
functional photo
Ілля Журухін, випускник 11-А класу середньої школи №29 Оболонського району столиці отримав максимальний тестовий бал ЗНО з англійської мови – 200 балів і став одним з 210 школярів, які пройшли оцінювання на вищий бал.
 
Школа подякувала вчительці англійської мови Тетяні Дюпіній за професіоналізм у роботі та якісну підготовку учнів, а також матері учня.
 
Нагадаємо, за підсумками ЗНО 574 учня отримали 200 балів, з-поміж них вищий бал з української мови та літератури мають 5 учнів, з української мови – 28, з історії України – 23, з англійської мови – 210, з іспанської мови – 2, з математики – 137, з фізики – 28, з географії – 10, з біології – 114, з хімії – 17.
functional photo

17 квітня в Українському медичному ліцеї відсвяткували Всеукраїнський День довкілля. Цього дня проводять заходи, спрямовані на поліпшення стану навколишнього середовища – очищення водних джерел, збереження заповідних об’єктів, поширення екологічних знань.

Софія Ліпкан, учениця 9-А класу, дослідила екологічний стан озера Сасик, що знаходиться на півдні України. Адже сьогодні проблеми басейну озера Сасик – це комплекс проблем екологічного, соціального, економічного та санітарно-епідеміологічного характеру, які неможливо вирішити без здійснення комплексних заходів.

Софія присвятила вивченню цього питання свій проєкт «Довкілля – це наше життя». Коментуючи слайди, Софія розповіла про важкий екологічний стан озера Сасик в Одеській області, наслідки втрачання людей та сусідства з лиманами.
Як повідомляє на своєму сайті Одеська обласна рада, створення Дунай-Дністровської зрошувальної системи (ДДЗС) на базі перетворення морського лиману Сасик стало причиною негативної екологічної трансформації і виникнення гострих та невирішуваних традиційними методами економічних, екологічних, соціальних проблем та конфліктів.

Нагадаємо, озеро Сасик створено на місці колишнього солоного лиману Сасик, внаслідок відокремлення його дамбою від Чорного моря і з’єднання каналом з Дунаєм. Озеро входить до складу Дунай-Дністровської зрошувальної системи (ДДЗС), будівництво якої здійснювалось у 1976 – 1991 роках.

Нагадаємо також, що в 2009 році Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України здійснив науково-дослідницьку роботу «Поліпшення екологічного стану озера Сасик» за участі 9 провідних науково-дослідницьких та проектних організацій України. Висновок цього дослідження однозначний: економіко-екологічні та соціально-економічні перспективи розвитку району Сасика можуть бути реалізовані лише за умови повернення його в природний стан – морський лиман. Для поліпшення екологічного стану Сасика необхідно відновити його генетичний зв’язок з Чорним морем шляхом роздамбування.
Щоб надалі мати змогу використовувати природно-ресурсний потенціал Сасика як морського лиману, потрібно визначити пріоритети та регламент його використання. Для цього потрібно визначити доцільність, форми, проєкти інноваційного розвитку системи зрошення в Придунайському регіоні й вирішити питання водопостачання населення.

2010 року розпочала роботу Міжвідомча комісія з вирішення питання доцільності ліквідації дамби на озері Сасик. До 2011 року комісія мала на меті напрацювати пропозиції щодо доцільності приведення озера Сасик до стану морського лиману. Для цього учасники комісії звернутися до Кабінету Міністрів України. Від Кабміну комісія очікувала, що він надасть доручення НАН України систематизовувати звіти наукових установ, в тому числі і напрацювань Інституту проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України та Українського НДІ екологічних проблем, але до цього часу відповідне рішення не реалізовано.

functional photo
Про святкування у школах Шевченківського, Подільського, Оболонського, Дніпровського, Печерського, Солом’янського районів столиці: СЗШ №№ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10.
 
Середня загальноосвітня школа №1 разом із Управлінням освіти Шевченківської РДА відмітили ювілей Лесі Українки 25 лютого проєктом «Леся Українка. На шляху до жіночої сили». Про це на сторінці школи повідомила Вікторія Пухальська, заступниця директора з виховної роботи, учителька історії. У дописі освітянка розповіла про враження учнів 11-А класу, які разом із учителькою української мови та літератури Вірою Василенко відвідали балет «Лісова пісня» в Національній опері України.
 
functional photo

Учні 11-А класу разом із учителькою української мови та літератури Вірою Василенко відвідали балет «Лісова пісня» в Національній опері України. Фото: завуч із виховної роботи Вікторія Пухальська

Спеціалізована школа №2 ім. Д. Карбишева у Подільському районі Києва запросила своїх учнів-технарів долучитися до Міжнародного Інтернет-флешмобу «Я жива! Я буду вічно жити! Я в серці маю те, що не вмирає…», який оголосив НДЦ «Інститут досліджень української діаспори імені професора Любомира Винара» у співпраці з факультетом міжнародних відносин та Науковим товариством студентів та аспірантів імені Олександра Оглоблина, молодіжною секцією Наукового товариства історії дипломатії та міжнародних відносин Національного університету «Острозька академія». До участі в заході запросили здобувачів освіти закладів загальної середньої та позашкільної освіти України, українську молодь у діаспорі. Щоб долучитись до події, учасники в соціальній мережі Facebook мали опублікувати відеоролик на вибір із декламуванням поезії Лесі Українки та позначити хештеги #idudnauoa #lesiaukrainka150, а також заповнити онлайн-заявку за покликанням задля реєстрації участі в флешмобі та надання даних для видачі сертифікату учасника. Інтернет-флешмоб тривав до 20 лютого, переможців оголосили 25 лютого на офіційному сайті НДЦ «Інститут досліджень української діаспори імені професора Любомира Винара». Загалом в онлайн-події взяли участь 1920 учасників – дітей, молодих осіб та організацій та 1840 представників педагогічної спільноти. Географія заходу представлена 17 країнами світу. Серед переможців є кияни, учні Технічного ліцею Артем Немченко, Аліса Дідківська, Дарина Романенко, В’ячеслав Бондаренко.

functional photo

Учні 3-Г класу під керівництвом учительки мови та літератури Олени Біляк у столичній СЗШ №3 підготували творчий проєкт «Весна Лесі Українки». Також відео із декламацією віршів мовами народів світу записали учні інших класів школи. Відео можна подивитися на шкільному каналі в Youtube. Крім того, школярі створили галерею малюнків за творами Лесі Українки. 

Середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №4 м. Києва в Дніпровському районі підготувала книжкову виставку та інформаційні стенди «Наша Леся Українка у 10 цікавих фактах». Учні мають змогу подивитися та почитати будь-яке видання творів Лесі Українки, яке є в шкільній бібліотеці та представлено на виставці. 
 
functional photo

Стенд у СЗШ №4. Фото: фб-сторінка школи

Старшокласники СЗШ №5, що на Печерську, записали та розмістили на офіційній сторінці школи у фейсбук відео читання віршів Лесі Українки. Проєкт виділився з-поміж інших якісною відеороботою та сумлінним підходом до декламації. Судячи з учнівського вибору, вірш Contra spem spero серед підлітків цієї школи є найбільш популярним.

functional photo

Учні СЗШ №7 на Солом’янці взяли участь у міжнародному флешмобі #GlobalLesyaUkrainka2021 . Запис декламації віршів Анастасії Грицай з 4-А класу можна подивитися на шкільному каналі в Youtube. Також 25 лютого до Всеукраїнського флешмобу приєдналися учні 2-А класу цієї школи.

СЗШ №8 на Оболоні 18 лютого вже втретє провела щорічний Фестиваль освітніх практик «АТЕСТАЦІЯ_ОК». Його методичний дискурс загальнокультурної компетенстности цього року був присвячений 150-річчю Лесі Українки та питанням творчого досвіду родини Косачів. Учителі школи поділилися ефективним використанням інформаційних технологій в нових умовах освітньої діяльності – працювали над питаннями розширення загальнокультурного світогляду. У цьому році колектив школи № 8 працює над проектом «Обдарованість родини Драгоманових – Косачів». Проєкт має презентувати приклад європейського стилю виховання з урахуванням національних традицій. 

functional photo

Учні 1-Б класу СЗШ №9 разом з учителькою Любов’ю Ковальчук та асистенткою вчительки Юлією Маншиліною свято з нагоди відзначення 150-річчя від дня народження Лесі Українки провели в читальному залі школи. Діти дізналися цікавих фактів із біографії відомої громадської діячки та драматургині, декламували найвідоміші вірші видатної української письменниці.
 
2-Б клас разом із учителькою Мартою Катрій на уроці поринув у час, коли жила видатна українка. Діти здійснили віртуальну подорож до музею «Становлення української нації» та розглянули 3d фігуру Лесі Українки; створили асоціативний кущ; розгадали філворди. Застосовуючи математичні вирази, учні дізналися, які слова ввела Леся Українка до словника української мови. Ще діти довідалися, що в Україні відзняли анімаційний фільм «Мавка. Лісова пісня», і його прем’єра приурочена до 150-річного ювілею Лесі Українки. Довгоочікувані нагороди отримали учні, які брали участь у VII Всеукраїнському фестивалі-конкурсі учнівської та студентської творчості імені Марії Фішер «Змагаймось за нове життя!», присвяченому Лесі Українці.
 
functional photo
 
У 3-Г класі під керівництвом Юлії Ведмеденко відбувся виховний захід, присвячений дню народження поетеси. Учні згадали життєвий шлях і творчість письменниці, переглянули відеофільми. На заході був проведений конкурс читців віршів Лесі Українки. Діти інсценізували вірш «Мамо, іде вже зима». Відбулася цікава вікторина «Що ми знаємо про Лесю Українку?». Разом із тим, у цей день учні познайомитися з технологією QR-кодування. Кожний QR-код містив певну інформацію про поетесу. У виконанні дівчаток класу звучала колискова на слова Лесі Українки «Місяць ясненький».
 
functional photo

Учні СЗШ№9 читають вірші Лесі Українки. Фото: фейсбук-сторінка СЗШ№9

У 10-й СЗШ, що на Подолі, учні 8-9 класів презентували вірш Contra spem spero! виконаний українською, англійською, чешською, польською, турецькою, білоруською мовами. А учениця 8-А класу Діана Дядюра прочитала вірш Tears of pearls. А в 3-А класі діти презентували проєктну роботу «Поезія – це сила чарівна, що музикою серце надихає». Діти вивчали вірші поетеси, дізналися про її життя та діяльність. На уроці було використано елементи ейдетики.

functional photo

На уроці, присвяченому ювілею Лесі Українки. Третьокласники СЗШ №10. Фото: сторінка школи в фейсбук

У 5-А класі відбувся урок української мови, присвячений ювілею, а в 5- Б – конкурс читців поезій Лесі Українки. Учениця 6-А класу Іванна Тростогон підготувала відеороботу з декламацією віршів письменниці. 

 
functional photo

П’ятикласники на уроці, присвяченому ювілею Лесі Українки. Фото: сторінка школи на фейсбук

Як святкували у школах Подільського, Оболонського, Солом’янського, Святошинського, Голосіївського районів столиці: СЗШ №№ 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20.
 

Оновлюється.

Запрошуємо учнів та учителів шкіл, які взяли участь у святкуванні ювілею Лесі Українки, надсилати свої враження, історії та фото про заходи, у яких ви взяли участь у вашій школі, на редакційну електронну пошту. Редакція підготує та опублікує цікаву інформацію!

Шановні вчителі! Сайт TeenCorr оголошує про запуск медійного спецпроєкту «Учитель-блогер», у якому наші редактори розбиратимуть приклади постів та блогів і розповідатимуть про особливості ведення блогів про школу та навчання, про написання публіцистичних текстів. Слідкуйте за оновленнями тут та за появою посилання на спецпроєкт! «Учитель-блогер» є безкоштовним проєктом, проте ви можете, за бажанням, робити донейшн через сайт, PayPal чи Патрон – це підтримає нас у створенні нових проєктів та розвитку тих, що вже працюють. Долучайтеся!
Дівчата з тін-групи High Up 5 розповіли, як найдивніше відсвяткувати Новий рік

Доки українці готувалися зустрічати Новий рік, наряджали ялинки та підбирали святкову музику, дівчата з тін-групи High Up 5 розповіли про свої асоціації з цим святом і приємні згадки.

Співачки порівнюють себе з мультяшними Сінді-Лу з «Грінч-викрадач Різдва» та Олафом з «Холодного серця».А солістка Настя Кузнєцова навіть пригадала цікаву історію, як напередодні Нового Року, коли вона їхала до бабусі й дідуся, потрапила в сильний 15-годинний затор через сильну заметіль. І святкування Нового року почалося в машині, просто посеред поля, без подарунків, мандаринів, святкових частувань та Діда Мороза. Але зате в заметілі, хуртовині і з піснями по радіо.

functional photo

А Аня Савлучинська, Іра Садова, Аліна Панченко та Єва Синькевич сказали, що найдивніше або незвичайне святкування Нового року в їхніх згадках – це новорічні квести, де потрібно знайти подарунки за підказками.

Дівчата зізналися: якби їм довелося святкувати Новий рік зовсім без дорослих, то накупили б смачненького і дивилися новорічні фільми, наприклад, усі частини «Один вдома». За словами дівчат, це є дуже символічно, а потім можна погуляти по нічному святковому місту, бо це так красиво: вогники, салюти! Дівчатка запевнили, що точно змогли би провести це свято так, щоб потім ще довго почуватися щасливими.

functional photo
functional photoУ столичному Технічному ліцеї відбулися уроки, виховні години, бесіди, лекторій, тематичне коло та засідання правового сектору учнівського самоврядування.

Учні взяли участь в обговореннях на тему «Скажи насильству: «НІ!»». Ліцеїсти з 7-10 класів заповнили анкети від соціально – психологічної служби ліцею. Діти переглянули тематичні фільми, створили буклети та пам’ятки «Зупинимо насильство разом!»

Нагадаємо, Всеукраїнська акція «16 днів проти насильства» проводиться в Україні кожного року з 25 листопада до 10 грудня, щоб привернути увагу суспільства до проблем подолання насильства у сім’ї, жорстокого поводження з дітьми, протидії торгівлі людьми та захисту прав жінок.

Інф. та фото: сайт Технічного ліцею

Учні київської школи опублікували відеоролик про те, як подолати булінг || СЗШ №1

functional photo

Учні 11-А класу київської школи №1 створили відеоролик, у якому розповіли про толерантність та про свої думки про те, як долати булінг. Відео опублікували 16 листопада, у Міжнародний день толерантності, на фейсбук-сторінці школи. 

У відео підлітки показали декілька ситуацій булінгу та розповіли, як, на їхню думку, можна було себе повести, щоб захистити свої межі від чужих нападів і своїми діями не принижувати гідність іншої людини. Школярі супроводили відео коментарями.
 
На думку підлітків, у сучасному світі толерантність – невід’ємна частина існування у соціумі. Школярі вважають, що бути толерантним означає бути чуйним до ближнього, ставитися з повагою та терпінням, а толеранція – це найпотужніша зброя та запобіжник булінгу і цькуванню.
 
Наш коментар
У ролику підлітки-актори зіграли класичних героїв трикутнику Карпмана: Жертву, Переслідувача та Рятівника. У відео вони зобразили те, як одні школярі в ситуаціях булінгу захищають себе, інші – нападають, а деякі намагаються виступати модераторами. У відео можна проспостерігати всі три ролі за Карпманом. Це є першою сходинкою в опануванні цієї теорії, яка призводить до висновків: у трикутнику Карпмана немає хороших чи поганих, правильних чи неправильних ролей, так само, як у геометричному трикутнику немає хороших чи поганих сторін. А вихід з трикутнику Карпмана – це здатність почуватися і діяти поза кожною з ролей, не бути ані Жертвою, ані Переслідувачем, ані Рятівником. Проблема дискусій про булінг часто полягає в тому, що школярі не обговорюють самі ролі. Для підлітків за замовченням «Рятівник» є «хорошим», а «гра» в нього – соціально прийнятною; «Жертву» має бути «жалко», а «Переслідувач» є «сильним та упевненим у собі». Усе це – помилкові переконання з позаминулих століть, але не всі школярі це усвідомлюють. Насправді, «правильна роль» та найбільш адекватна поведінка – поза ролями Жертви, Переслідувача та Рятівника. Вироблення такої позиції для себе й називається «виходом з трикутнику Карпмана».
 
Фото обкладинки: кадр з відео
 
Ну що, які думки? Коментуй цю новину в інста, телеграмі, твіттері та фейсбуці на сторінці «Булінг у школі»
 

Якщо тобі сподобався контент, ти можеш підтримати роботу сайту тут.

Donate PayPal

Долучайся до нас у всіх соцмережах і проєктах!

 
Підтримати сайт / Support:

Ти можеш матеріально підтримати сайт – зробити довільний донейшн через Paypal. Щиро дякуємо, що ти цінуєш нашу працю й допомагаєш оплачувати витрати з утримування сайту! Тоді ми матимемо змогу заохочувати до співробітництва нових цікавих авторів і технічно розвивати портал. Щоб здійснити підтримку та зробити переказ, натисни кнопку Donate.

We will be able to encourage new interesting authors to collaborate and technically develop the portal. We sincerely thank you friends for appreciating our work and helping us pay for the costs of maintaining the site. You can Paypal.

Увійти / Login
[ultimatemember form_id="4322"]
Підпишися на щотижневий дайджест!
Долучайся до нас у всіх соцмережах і проєктах:
PayPal:
Підтримай роботу журналістів сайту!

© 2010-2021, ContentLab. Усі права захищені. Використання будь-яких матеріалів, що розміщені на сайті TEENСORR, дозволяється за умови посилання на teencorr.com.ua. Для інтернет-видань є обов'язковим пряме відкрите для пошукових систем гіперпосилання на http://teencorr.com.ua. Посилання має бути розміщене в незалежності від повного або часткового використання матеріалів. Гіперпосилання (для інтернет-видань) – має бути розміщене в підзаголовку чи в першому абзаці матеріалу.

Перейти к верхней панели